czwartek, 16 czerwca 2011

okazja szuka człowieka :)

okazyjna marynarka :)
Czasem wyjątkowo dobre okazje znajdują nas same. Jakiś czas temu będąc w Leclerc'u  zobaczyłam ciekawe letnie marynarki. Patrzę na cenę, a tu: 24,90 za 2 sztuki!!!! Aż łapałam obsługę by przekonać się czy to prawda ;).Co więcej przecena ta trwała tylko 2 dni, a ja akurat  trafiłam na jej początek :DDD Kismet! Nie zastanawiając się długo kupiłam jedną w supermodnym pomarańczowo-rdzawym kolorze, a drugą wzięła mama-dla odmiany zieloną. Cena regularna: 56 złotych. Nie pierwszy raz ten sklep mnie pozytywnie zaskoczył. To tu znalazłam świetne komplety bieliźnianych podkoszulek za 11 złotych i  płaszczyk  na jesień za 59 złotych.W  żadnym innym supermarkecie nie znalazłam tak dobrych promocji na dobre gatunkowo rzeczy.  Tak więc polecam zaglądanie do Leclerca i powodzenia w szukaniu okazji!

1 komentarz: