niedziela, 19 czerwca 2011

kulturalnie

Czasem obcowanie z kulturą nie wymaga wydania ani złotówki.Jeszcze lepiej, gdy nie trzeba przemierzać pół miasta by skorzystać z wyjątkowych okazji :) Na Warszawskiej Woli, w Parku Sowińskiego, każdego lata odbywa się Wolski Teatr Letni, który często gości na scenie Teatr Kwadrat. Całkowicie za darmo mamy okazję podziwiać wspaniałych polskich aktorów, często  znanych z filmów czy seriali. Sztuki są niezwykle zabawne,odnoszą się do aktualnych tematów społecznych  i gwarantują dobrą zabawę.Ja miałam okazję rok temu oglądać  "Beret" z rewelacyjnym Pawłem Małaszyńskim i Ewą Kasprzyk i powiem Wam, że chyba nigdy tak dobrze nie bawiłam się w teatrze! Aż się popłakałam ze śmiechu! I to wszystko za 0 złotych! Co przy dzisiejszych cenach biletów jest nie do pogardzenia. Do Amfiteatru można także wpaść na koncert lub pośmiać się na kabarecie.
Wczoraj zaczął się nowy sezon WTL więc serdecznie polecam. Terminarz możecie śledzić tutaj:

http://www.okwola.ehost.pl/amfiteatr/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=50&Itemid=59
Kto się wybiera niech pamięta, że warto być nieco wcześniej by zająć miejsca.Amatorów darmowej rozrywki nie brakuje i amfiteatr pęka w szwach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz